25 november 2010

Täcke på


Vilket underbart väder man vaknar upp till. 4 minus och snön fullkomligen vräker ner.....
Alla jublar! Utom jag, jag kräks......inte bokstavligen men nästan.
Idag blir det en innedag. Blir lita datajobb, ligger efter.
Vill egentligen åka till Rusta och köpa nya stjärnor till mina stakar. Upptäckte igår vid första adventsinventeringen att dom var trasiga.
Men i det här vädret kommer man väl inte hem levande. Och det vore ju synd.

Drömde en märklig dröm där två av mina läsare (tror jag) agerade huvudroll.

Jag var på Coop och handlade och träffade på Kerstin och Martina. Martina var jätteintresserad av att höra mej berätta om Budapestresan medan Kerstin inte brydde sej ett skvatt utan hade mest sjå med att jaga en stackars katt mellan hyllorna inne i affären.
Hon sprang förbi ett antal gånger och svor över katten.
Stackars katt!

Nu blir det frukost och sen ska jag gå i ide.



2 kommentarer:

  1. Ja ibland undrar man hur och varför man drömmer som man gör?? ha ha

    SvaraRadera
  2. Nu har du väl drömmt ändå?//Kerstin H

    SvaraRadera