27 maj 2018

JagÄrSåJäklaPoppis


Kan man bli annat än glad i hela kroppen när man kommer till jobbet och möts av det här?
Det är till att vara populär bland kollegorna, inte av alla såklart ska kanske tilläggas.
Får ni också såna här fina meddelanden av era jobbarkompisar? Nähä! Tänkte just det....hahahahahahaha! Kanske beror på något?

Idag ska jag sova var tanken, helst ostört. I går gick sovplanen åt skogen. Gustav tyckte att jag skulle uppdateras varje kvart om läget i huset t.ex husse är på rymmen, matskålen svämmar inte över riktigt än, vattnet är ljummet och därmed odrickbart och grannen låter högt och läskigt med någon otäck maskin. Dessutom är han extremt kelsjuk, det blir han alltid när han är nyfriserad. Jag har visst missat att visa er senaste frippan på honom.
Kallas tydligen lejonklippning men Rudolf tycker han ser ut som vargen i Bamse.


Något i den här stilen fast långt ifrån ugly såklart.

Nu ska jag hoppa i säng. Tänkte gratta mor på Mors dag klockan 15.00. Har tvingat med mig brorsan också så slipper vi använda samtalskorten. 
Godnatt ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar