14 november 2011


Äntligen måndag!
Nu har jag jobbat klart för den här gången. Nästa gång jag jobbar helg är om en månad!
Tre helger ledigt med andra ord. Dessa helger är redan fullspikade med aktiviteter såsom flytt av Erika kommande helg och stort Examenspartaj för Emilie om två veckor.
Mycket att planera och komma i håg men det ska nog gå.
För är det något jag är bra på är det att komma i håg saker......kanske.

I går var alla mina barn på plats för en stadig Fars Dagsmiddag. Själva fadern hade själv styrt upp middagen sånär som på potatisgratängen som jag tillagade.
En liten räktoast till förrätt, grillat kött, paprika och majs med min gratäng till varmrätt.
Till efterrätt drack vi glögg, kaffe och åt Emilies goda bullar.

Mätt som bara den åkte jag sen till jobbet. Och 12 timmar senare sitter jag här, i soffan där jag trivs bäst.
Men nu ska jag sova, är trött och behöver sömn.
Gustav sover redan i husses säng.
Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar