10 november 2011

Goddagens torsdag


Dagen började med ett stillsamt uppvaknande klockan 10.00. Kan tyckas i senaste laget att kliva upp vid den tiden men jag gick inte och la mej förräns vid 02.00.
Som vanligt är man tvärpigg på natten och hade god lust med både städning, tvättning och annat.
Men familjen sov och då gäller det att tassa på tårna.
Hela kvällen och en bit in på natten hade jag istället ägnat mej åt tokspelande av WF.

Idag har jag förstås inte det minsta lust med ovannämnda tråksaker men några maskiner tvätt måste jag fixa iaf.
Ska ta mej en tur till Coop tänkte jag, har inte varit där på jättelänge. Messade skolflickan Jessica för att fråga om hon hade tid för lite kaffefrämmat.
Och det hade hon! Jag saknar henne, tidigare så träffades vi flera gånger i veckan när vi dels jobbade i hop och dels hängde en del privat också. Men nu går det alldeles för länge mellan gångerna då vi ses.

Nu ska jag ställa mej i duschen och slå två flugor på smällen. Jag ska nämligen CillitBanga hela duschen och skrubba den samtidigt. Får inte glömma att byta ut Cillit Bangen mot duschcremen sen bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar