10 november 2011

På Torpet

 Slog mej lös från torktumlare och dammråttor och åkte till Jessica för fika och småprat.
Men först fick man sej en redig utskällning av den här sötnosen. Lovis är skendräktig just för tillfället och vaktade sin "bebis" (ett gosedjur) stenhårt.
 Jessica som för dagen var tvungen att ikläda sej mössa p.g.a det platta håret bjussade på kaffe och lussekatter. Årets första lussekatter och det kommer garanterat bli flera.
 Det var länge sen jag var på Torpet, så jag hade missat den fantastiskt fina dansbanan som snickrats under sommaren. En altan i bautastorlek på sidan av huset.
Efter ett par timmars skitsnack och skratt så var det dags att åka hem. Kom på att jag glömt köpa kattmat till Prinsen så en sväng in på Coop hann jag med innan jag styrde kosan hemåt igen.

1 kommentar:

  1. Ja, det var sååå trevligt!
    Vi MÅSTE ses oftare, det går ju inte att ha det såhär! Vi som är vana att se varandra ofta och har gjort i en härrans massa år... nu får vi skärpa oss! Jag är ju mestadels inlåst i mitt torp framför datorn, pluggandes men jag ska försöka ta mig ut ibland, mot Bro då ;)
    Mycket fin rosa julblomma fick jag av Ewa, jätte söt! I like It! TACK!
    Puss på dig!

    SvaraRadera