4 november 2011

Hsfauohcakjsj!


 

Nyvaken sitter jag håglöst och tittar ut genom köksfönstret.
Så här kan jag sitta i timmar och glo, gärna med en kaffekopp tätt intill.
Ser ni förresten att mina fönsterlampor äntligen hänger uppe? Syns dåligt i denna motljusbild kanske.
Jag köpte dom på Gekås för en månad sen och jag har tjatat varje dag på vaktmästaren i Pettssonska att dom ska upp.
Varje gång har jag fått samma svar "har inga krokar". Men nu så fanns det tydligen krokar och dom lyser fint, mina 49:-´s lampor.

Tittade ni förresten på Robinson igår? Jag försöker titta på reprisen miss i nassen om jag jobbar eftersom Rolf inte gillar citat: förnedrings-tv.
Jag blev lite lätt chockad i slutet av programmet. Fyra av deltagarna skulle tillbringa natten liggandes i varsin likkista. Är väl inte så farligt tänkte jag tills Paolo spikade igen locket!
Fy fasen! Självklart fattar jag att det finns tv-team runt dom hela natten, men ändå!

Det blev ingen fredagshandling med mamma idag, jag sov för länge. Man kan tydligen inte handla efter 15.00. Så i morgon ser jag fram emot en lördagshandling i stället, prick 12.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar