22 november 2011


Oj, vad händer här då? Ingenting!
Har sovit gott som vanligt idag, vaknade först 13.00 men somnade om och sov en timme till.
Gustav har också sovit länge, skönt.
 Nattens arbete var underhållande, haha skoja bara. Nej, det var en lagomnatt, min favoritsort. Lite lagom dos av allting.
 Dom förbannade fula, elaka tomtarna är framsläpade redan på vissa avdelningar.....Brrrrrr, gillar dom inte. Dom följer mej med blicken vart jag än går. 
Jag vänder dom med ansiktet mot en vägg, så slipper jag se eländet.
Jag vill ha glada tomtar som ser snälla ut. Basta!

Idag lagar jag middag till mig själv bara. Rolf ska åka med Erika till Ikea och inhandla skåp och grunkor så hon får ett mer fungerande kök än det näst intill obefintliga hon har nu.
Vi vill så gärna att hon ska trivas i sin lägenhet. Det är viktigt!
Dom äter säkert på Ikea eller något hamburgerhak.
Barnslig som jag är ska jag göra pannkakor till mej själv, jag älskar pannkakor!

I kväll är det jobb igen. Ska få min medicindelegering förnyad av Syster Anne. Då sätts mina kunskaper på prov, massor med frågor ska det svaras rätt på annars så är det tack och hej.
Läskigt! Men jag har kommit på ett knep, det stavas M-U-T-A.
Tror lite bullar eller choklad kan få syster på andra tankar om jag inte får till det....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar