3 november 2011


Visste jag väl redan!
Choklad och fest motar höstdeppen.
Det är därför jag ska äta choklad och ställa till med fest.
Hann inte läsa artikeln som stod i dagens Enköpings-Posten som för övrigt måste vara den mest tråkiga tidning i stada. Minns att min pappa kallade den för "Tomsäcken" när han levde, fanns inget intressant att läsa i denna blaska.


 Haft en bra natt på jobbet. Lite halvrörigt emellanåt. 
Undrar fortfarande vem som åkte hiss i morse, den gick upp och ner och stannade på varje plan hörde jag. Jag fick tålmodigt vänta på plan 5. När den väl kom så var hissen tom och bara en fruktansvärd stark parfymlukt hade resenären lämnat efter sig. 
Men vem fasen var det? Stannade på varje plan på vägen ner och letade....ingen där?
Konstigt!
Dags att sova, ska dra täcket över huvudet och snarka till långt in på eftermiddagen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar