15 november 2011


Godmorgon säger vi från Pettssonska idag. Gustav har tillbringat större delen av förmiddagen i sin igloo. Den gillar han, sen att den är inköpt på Gekås är ju så klart ett plus.


 Vad händer idag då? Massor! Först lite matinköp på Willys, blir en sväng upp på Karlssons också. Mina ljus är uppbrunna/nerbrunna så nya måste införskaffas snarast möjligt.
Klockan 14.00 är det dags för ett frisörbesök hos Monica på Hörnet. Ny färg, klipp och omåttlig käck styling kommer att göra att ni inte kommer känna igen mej. Har en svag aning om att jag endera kommer se ut som Lisbet Palme eller ett päron!

Vidare till Erikas jobb för att hämta henne. Vi ska dinera tillsammans sen ska jag hjälpa henne lite med flyttpackningen. Eller jag tror mest det blir hon som packar och jag kommer med hejarop.
Men först lite köksröj, det verkar som ingen har gjort det så grattis till mej då!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar