6 november 2011

Oviktigt

 Rolf har byggt sej en självmordsställning i trappen. Enda sättet att kunna sätta gipsskivorna på plats.
Jag är skeptisk, men som tur var så ramlade han inte ner. Tur det för just i detta ögonblick har han svidat om till kockkläder och rullar köttbullar i köket istället. Att han orkar?
Idag är det söndag och på söndagar går man i kyrkan och bäddar sängen.
Har inte varit till kyrkan men sängen lyckades jag bädda i alla fall.
Letar efter andra kuddvar till kuddarna, men än så länge har jag inte ramlat över några som fallit mej i smaken. Lillchefen Gustav passar på att vila sej lite. Han har haft det arbetssamt idag.  
Jobbat på övervåningen som lagbas, kraschat en fågel ute och nu ätit en hel skål med Malinräkor.
Snart ska jag åka till jobbet och jobba en bytesnatt. Sen är jag ledig tills på fredag, wonderschön!
Peace Out!

1 kommentar:

  1. Herregud det där ser ju helt livsfarligt ut./Åsa

    SvaraRadera