25 november 2011


Halleluljha!
Helgen är här och vi blir glada som små barn på julafton.

Vaknade klockan 6.00 i morse, sjukt! En lurvig, liten varm kille ville gosa. Vi myste en stund sen gick jag upp, Gustav ligger kvar fortfarande.

Idag ska jag handla med mamma, redan klockan 10.00 är det dags. Hon skulle på någon julmarknad på eftermiddagen så schemat var späckat.
Resten av dagen blir det småplock och förberedelser inför morgondagen. Ska fixa det mesta av maten, placera ut dom hyrda borden och duka.
Skulle behöva åka till min bror och vattna hans enda blomma också. Han är i USA och tittar på biltävlingar och shoppar lump. Men jag tror blomman får vänta ett tag.

Nu har jag svamlat klart för denna gång, kan dröja ett tag tills ni får nästa livstecken från mej.

Heippa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar