10 juni 2021

Alessia4År

 
 
I går var en stor dag! Vårat lilla yrväder Alessia fyllde 4 år och det firades såklart med kalas.
 
 
Alessia mötte oss ute på gården. Iklädd sina nya kläder med fotbollstryck och så nya cykeln, så stolt hon var över den! Hon har blivit så stor vår lilla tjej.









Högt upp på önskelistan stod en Spidermansparkcykel och det är klart jag köpte en. Sen fick hon lite kläder och annat smått av oss.

Alessia fyller 44 år!? 😁 eller 4+4 eller kanske bra att vara extra tydlig.

💖 4 ÅR 💖

God var den i alla fall, Emilie bakar alltid goda tårtor.

Tar i från tårna....

Alessia och jag fikade fort sen gick vi ut och gungade. Hon ville visa mormor hur hon hoppade med sparkcykeln. Och sen skulle jag räkna hur långt tid det tog när hon cyklade lilla rundan på gården. Jag hann räkna till 26 och det resultatet var hon väldigt nöjd med.

 
Carlos redo för kalas


Det här var dagen innan kalaset när jag fick äran att passa den här lilla killen en liten stund. Vi hade jättekul även fast han sov mest. 

Ligger efter i bloggandet. Har en hel härlig och framförallt rolig helg att skriva om.  Nämligen förra helgen då vi tog oss en tur till Skåne, Ängelholm för att vara exakt. Ska ta tag i det inlägget så småningom. Kan utlova mycket fina bilder på fina vänner och förjäkla god mat.

Häj höpp från Ewa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar