1 november 2011


Godeftermiddag i slott och kojor!
Jag har precis vaknat till liv efter en liten power nap. I dag måste jag ligga på plus på sovkontot?
La mej 23.00 igår, vaknade klarvaken 7.00, gick upp 7.30.
Ziperallen, Earl grey, två limpmackor och Gustav höll mej sällskap i soffan framför Vakna med The Voice.
Sen infann sej ett slags komaliknande tillstånd, jag kröp ner under täcket igen och tvärdog!

Gillar att sova! Och tisdagen efter jag har jobbat helg brukar jag alltid vara aptrött.
Men nu är jag vaken och har precis pysslat om kaffemaskinen. Han fick sej en rengöring som han har signalerat efter den senaste veckan.
Idag kommer Erika hem. Vi ska äta middag och sen ska flickebarnet storhandla på Willys. Min roll i det hela är att köra kundvagnen, komma med glada tillrop och köra hem varor och dotter till Hässelby.
Dags för kaffe!


1 kommentar:

  1. Hej. Tror du smittade mig. Gjorde exakt samma sak. Gick upp med en koppa kaffe framför tv:n. Efter en kvart dog jag med. Vaknade till liv vid tolv. Hihi. Är nog förkylningen.
    Hoppas helgen gick bra utan mig.
    Kram/Sandra

    SvaraRadera