28 maj 2021

UtPåTurAldrigSur

Hejsan på er!

Snabbt, kort inlägg innan jag ska bege mig och hämta min bästa vän. Hon fick kompa några timmar idag efter lunch. Vi har liksom annat planerat denna fredagseftermiddag än att jobba. Tack Åsa som hjälpte mig att ordna ledigt till henne.

Vi ska alltså ut och åka mot ett hemligt mål, ja inte hemligt för mig då eftersom jag är chauffören. Men för Ingrid, det är mycket hemlisar när man fyller jämnt.

Ska bli så roligt! Och jag hoppas att hon inte har listat ut slutdestinationen ännu. 

Jag är glad att vädret är på bättringsvägen. 4 grader i går, obegripligt. Dessutom regnade det HELA dagen. Våran gräsmatta ser ut som ett risfält och mitt i risfältet hade Åke kört fast.

 
Rudolf släppte tydligen in den här trötta killen i morse. 

Nu måste jag avsluta detta lilla inlägg. Ha en bra helg så återkommer jag förhoppningsvis en annan gång.
Kan eventuellt komma upp några bilder på Instagram under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar