31 december 2020

SkitFianTarTimeOut

 

Har längtat så efter mina barnbarn och frågade Emilie om vi inte kunde åka till Bålsta och leka på den nya lekplatsen som alla pratar om. Vi trotsade regnet som hängde i luften, packade fika och åkte iväg 

Det var en jätterolig lekpark och inte alls många som vågat sig dit, säkert p.g.a just vädret. 

Stella och Alessia testade allt. Linbanan, gungor, sagoskogen, sandlådan med grävskopa, rutschkanor, hängmattor, studsmattor och lite till. Fanns även bord, bänkar och en grillplats. Dit kommer vi åka flera gånger.

Lite teamwork för att Stella ska nå upp till handtagen.


Är det Jesusbarnet tro? Han blev glad efter fikat kan jag lova.

Jahapp, då tar jag en timeout härifrån. Det här var sista inlägget detta skitår. Har annat för mig kommande dagarna. Kommer inte bli någon nämnvärd skillnad för er läsare eftersom jag inte är så generös på inlägg. Har verkligen inte levererat här i bloggen detta år. Men jag är en jäkel på att Instagramma, det är roligare.

Gott Nytt År till er alla!

Hej från Skit-Fia ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar