30 maj 2019

JobbdagsIgen



10 dagars ledighet går fort. Har förstås haft det jättebra men smärtmässigt är det åt skogen. Senaste dagarna har det varit och är riktigt illa. Känns rent ut sagt för jävligt. Men det är väl bara att försöka  rycka upp sig och skjuta smärtan åt sidan. Fyra nätter har jag framför mig nu, hoppas det kommer att funka.

Idag kom Emilie, Stella, Alessia, Carlos och Mino på besök. Vi flickor åt våffellunch medans Rudolf valde att grilla korv.
Vi hann rita och leka en stund innan dom försvann hemåt och jag kraschade i sängen och vilade ett par timmar.
Blir ledsen när jag tänker på att jag kanske inte kommer kunna leka, umgås och ha kul med mina barnbarn i framtiden p.g.a smärtan.


Stella ritade en fin teckning till mig, föreställer mig också. Det ser ni väl? Hon var väldigt noga med att påpeka att hon ritat fem fingrar på varje hand ❤


Mitt fyrbenta lilla hjärta ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar