16 juni 2019

I´mBack


Ordningen återställd! Systrarna Gomez affär håller återigen öppet efter en veckas semesterstängt. Alessia hade fattat grejen och klätt sig i sin italienska fotbollströja.
Mormor ska erkänna att hon är lite lätt trött efter den fantastiska men också intensiva resa vi var på. Ett resa jag aldrig kommer att glömma ❤
Igår gick jag och la mig vid 21.00, sov som en stock till 5.00. Bästa bilderna från resan kommer jag såklart dela med mig av här när orken infinner sig. Ni som har äran att vara mina vänner på Facebook och Instagram har redan säkert förstått hur bra vi hade det.

Idag ska jag hälsa på lilla mamma, handla, ställa till med en mindre italiensk födelsedagsbrakmiddag, leka med barnbarnen och mysa med min lilla familj och kanske eventuellt några vänner. 

Hej på ett tag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar