19 juni 2019

PartyFör9ÅrSedan


Idag är det exakt 9 år sedan jag hade min 50-årsfest. En fest i schlagertema (vad annars?) jag aldrig kommer att glömma. Tror vi var ca 68 gäster som åt en god italiensk buffé, lekte roliga lekar, hade ett dyrbart lotteri med fina vinster(?!) och mycket mer. Vi höll igång till 4.00, grannarna var väl inte så glada. Kom t.o.m folk från närområdet för att bevittna härligheten. Beror nog på att jag så snällt hade fått låna en ordentlig musikanläggning som hördes över halva samhället. Ja, herregud så kul!


Jessica hade gjort så fina inbjudningskort. Jessica gjorde för övrigt det mesta med det mesta.


Jag stod för bordsplaceringen. Plockade lite stenar och skrev det finaste jag kunde.


50 röda rosor från familjen ❤


Som tur var hade jag STOOOOOR hjälp av Bitte och Ingrid, dom skötte allt och lite till 
 

 Nästan alla mina kollegor i ute och innegrupperna var på plats.


Det sjöngs!
 

My lovely crew ❤❤❤
 

Var väl här det sa klick....? Och det är jag jäkligt glad över ❤


Vårt båttält pyntat med allehanda roliga saker. Heliumballongerna var kul framåt småtimmarna....Krävdes lite nedsågning av träd och buskar på tomten 
för att få plats med tältet. Smällar man får ta.


Lotteriet blev en succé.


 Självplock i baren.


Tänk att 5 st av dom här kommer bli mina nygamla kollegor snart.


Gick visst vilt till?


Den här busken blev sig aldrig lik igen.

Vi hade fantastiskt kul, det syns väl?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar