17 november 2016

FullFartPåEr




Ja, jädrars vilken sprutt det blev på er i går. Har alltså betydligt fler än 12 läsare som nu har aviserat att dom vill fortsätta läsa om mina fredagsresor till Willys, mina slödagar, mina besök hos mamma, Stella och Frallan, mitt eviga gnällande, hur länge jag sover, Gustav, vad vi äter och dricker och såklart Rudolfs alla påhitt.
Kul och framförallt otippat. Och tack för uppmuntran och hejarop. Kommer inte bli något lösenord riktigt än. Ska i ärlighetens namn säga att jag inte vet hur man gör bloggen lösenordsskyddad. Men jag lovar att sätta ut en annons i Bålsta-Brobladet när det är fixat. Skoja!

I morse blev jag väckt utav min lurviga och något intensiva väckarklocka redan klockan 4.30 sen var det omöjligt att somna om. När Rudolf slamrat klart i köket, hackat i sig sina knäckemackor, vispat runt sockret fyra varv i tekoppen och dragit ur sladden ur bilen för att åka till jobbet gick jag upp. Var liksom ingen idé att ligga där och snurra runt.
Har lite pyssel att syssla med idag. Så här ser mitt körschema ut:

  • Frissan klockan 10.00, färg och klipp
  • Apoteket
  • Mamma
  • Willys
  • Mamma igen
  • Fika hos mamma
  • Hem för fillunch
  • Tvätta
  • Packa
  • Fixa middag, teriyakilax och ris
  • Stryka
  • Packa lite mera kanske
  • Soffan
  • Sängen

Japp! Fullt upp som ni ser. Lika bra att gräva sig ur soffan och göra sig redo för punkt 1.


                                                                        Tokfransar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar