16 november 2016

SlöSlappOchExtremtLikgiltig




I dag har jag en sådan där riktigt slöochslappdag. Har knappt klivit ur soffan på hela dagen. Kom på för en kvart sedan att jag inte hade borstat tänderna. Snart är det dags för middagsbestyren, gör det enkelt idag med lite köttfärssås och spaghetti.

I går var en bra dag i alla fall nästan. Jag var hos Carlos och vi myste och hade NÖF-tid hela eftermiddagen. Vid 15.30 packade vi in oss i bilen och hämtade Stella.
Carlos älskar när vi åker bil för då får han nämligen sitta i framsätet, som en kung och blicka ut genom fönstret.
Stella vart superglad och hade bråttom hem från förskolan.  Hon satte snabbt på sig mössan bakochfram och sen tyckte hon det räckte med det.
Vi åkte hem till oss där senare resten av familjen anslöt och vi hade en FarsDagsmiddag några dagar för sent. Who care´s?
Inte far i huset i alla fall, han var mest glad att få äta middag och höra Stella prata på i 180. Hon pratar massor! Morfar är fortfarande nummer 1 på topplistan tydligen.


 Lilla gubben ville bara ligga i knät i går.


Vi tuggade lite tuggben också, inte jag förstås jag höll mest i.
 

Stella och jag hade ormtillverkning. Oj, vad länge sedan jag lekte med playdohlera. Luktar precis lika äckligt som för 30 år sedan.

Just ja! En viktig sak till alla min 12 läsare. Jag kommer förmodligen att lösenordsskydda bloggen inom en snar framtid.
Vill ni fortfarande hänga med på mina oerhört intressanta äventyr så behöver ni lösenord och grejer.
Messa, skriv meddelande på facebook eller skriv en kommentar här i bloggen så ordnar jag det till er..kanske om ni är snälla.






2 kommentarer: