27 september 2018

ÄlskarLivet#YOLO



Ja, jäklars vad kul det här kommer bli! Jag skrattar redan, fortfarande och länge. Äntligen!
Stämplat ut som mormor på halvtid nu. Hade tre fantastiska dagar tillsammans med mina lyckopiller.
Sömnen efter nattjobbet blev förstås i taffligaste laget men vad gör det? Sova kan jag göra en annan gång. Är dessutom fri och ledig ganska länge ett tag nu.


Tog bild på bilden på Emilies kylskåp. Världens bästa pappa, min dessutom, med Emilie i famnen.
Dom ser nöjda ut så där på midsommarafton 1986. Om Erika nu undrar var hon var, så är svaret på frågan: Du fanns inte! (internt skämt som ni inte hajar)


Dyrbara passagerare ❤❤❤



Ska bojkotta Dollarstore! Vad är det här för trams? Kattskelett, usch vad vidrigt.

Jaja, nu ska jag fixelifixa lite, är en del att stå i i dessa tider.
Ha det bra mina vänner medans ni andra bara behöver ha det halvbra.  Återkommer nästa månad, försök håll ut. I helgen finns jag på Instagram, men just ja! Har ju privat konto där, smällar man får ta.





1 kommentar:

  1. och... vad har du tänkt att jag ska göra då? De andra dönickarna struntar jag högaktligen men bestämt i... vad ska jag läsa nu då???

    SvaraRadera