21 mars 2019

#YOLO

 Torsdag och jag har nyss vaknat till liv. Förstår inte varför jag är så fruktansvärt trött på dagarna. I går kväll tvingade jag mig till sängs redan vid 23.00 och jag somnade! Brukar aldrig somna så tidigt den kvällen jag gått av ett nattpass. Stängde ute Gustav i uterummet också så jag fick sova ostört.
Idag blir det en sväng till apoteket och Big W. Måste kompletteringshandla bl.a grönsaker, frukt och Kalles kaviar. Ägg och kaviar är numera mitt favoritpålägg.



 






Alla dessa bilder ovan är platser där jag kommer ha kul det närmsta halvåret.
Älskar att ha något bokat och se fram emot, helst en grej varje månad.  Man lever som sagt bara en gång.
Är det någon som vågar sig på en gissning? Vissa roligheter är tillsammans med Rudolf medans andra är med bästa vänner, untz untz ❤

Förresten? Hur många utav er var in på Instagram och klickade på "partyroffsingen" när jag berättade om hans Instagramkonto häromveckan? Erkänn!

Klart inte pojken har något konto där eller på någon annan social kanal. Han nöjer sig gott med att läsa Aftonbladet och titta på Youtube när dom bygger båtar, river hus, fäller träd eller annat lärorikt.

Nu lunch..en ganska sen sådan. Blir lättfil i ett glas, det får räcka.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar