26 mars 2019

InteMycketAlls


Gårdagen ägnades åt att sova. Gud vad jag sov! Var helt slut efter tre nätters slit. Har ont överallt och lite till. Idag känns det bättre som tur är.
Gustav välkomnade mig som alltid när jag kom hem och höll mig sällskap på toaletten. Han passade på att visa sina fina hörntänder också. Eller rättare sagt jag lyckades ta bilden precis i en gäspning.


Senare på kvällen ringde en ledsen Stella facetime. Jag blir också ledsen när jag ser henne sitta där med stora tårar på kinderna. Hon ville att jag skulle komma och leka men klockan var mycket och det var läggdags för henne och lillasyster. Lovade istället att jag skulle hämta dom från förskolan idag och då blev hon jätteglad på en gång. 
Sen messade vi lite till varandra som hon gillar att göra. Diamanter, julgranar, hjärtan, nappflaskor, blommor, telefoner och sen lite ät och drickbart. Tack älskade lilla vän ❤

Nu ska jag sticka iväg till mamma, ska först handla lite frukt och en ny bukett blommor. Det livar upp...kanske.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar