17 september 2009

Gokväll i stugorna

Tänkte på en sak...jag brukar allt som oftast börja eller sluta min käcka inlägg med typ "Hej mina vänner." Men nu när jag har fått en läsare som jag rankar långt ner på min rankningslista, strax efter Hitler och Idi Amin men något före Saddam Hussein och definitivt inte räknar som min vän så vette fasen vad jag ska skriva!

Visst ja, jag skulle inte älta de här tramseriet nåt mer lovade jag er.

Ja, som sagt vi åkte iväg till Ekhammarskolan Bitte, Cina och jag för att checka av läget inför premiären på Musikalteatern Tranquillitté. När vi tre kaffetanter anlände så skulle dom precis köra andra akten. Så vi slog oss ner i den folktomma aulan och tittade på föreställningen.
Tyckte att den var mycket bra, men hängde inte riktigt med i handlingen eftersom vi inte sett 1:a akten.

Nu har Rolf varit och hämtat Emilie på centralen. Känns jättekul att få ha henne hemma ända tills på tisdag.
Så nu har vi druckit the och ätit Karlsson-limpa.

Dags att fälla in tassarna, det har Gustav gjort för länge sen......

Godnatt mina vänner.....ni vet vilka ni är!

1 kommentar:

  1. Du får väl fortsätta skriva som du brukar. Vi som är dina vänner känner oss träffade och det kan ju inte "psykopaten" göra i alla fall. Så skit i henne.

    SvaraRadera