4 september 2009

Ingenting

Hejsan på er!
Idag har jag ingenting av värde att förtälja för er, dagen har gått ganska obemärkt förbi. Låter tråkigt men näää ganska skönt att inte behöva tänka eller göra något på en hel dag.
Jag har faktiskt börjat med en ny rutin inför kommande nattjobb. Jag lägger mej mitt på dagen för att sova en stund. Har kommit på att man verkligen behöver det för att klara nattens hårda arbete senare.
Så idag sov jag i sängen mellan 13-15. Jag jobbar tre nätter på raken nu, och det känns faktiskt kul att få åka iväg sen.
Jag gillar mitt jobb och mina nya vänner där. Alla är verkligen toppen!
Nu vräker regnet ner här och det känns som hösten kommer med stormsteg. Nyss var det en liten kille här och knackade på och ställde frågan "Vill du köpa nåt?" Jag tackade nej, men undrar fortfarande vad han sålde. Tror jultidningar faktiskt!
Nu ska jag duka lite och sen blir det mer bloggande med bl.a middagstipset som idag är en ny anrättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar