23 september 2009

Vilket liv!

Hejsan på er!
Nattens övningar förflöt mycket bra, men det gör det alltid med det proffsiga gäng jag jobbar med på Pomona.
Stack 2 minuter före 7.00 imorse och gasade på som sjutton på motorvägen. Idag skulle jag lämna bilen på service på Mekonomen i Kungsängen. Kl: 7.oo skulle den vara inlämnad. Landade där en kvart för sent men den trevlige pojken sa att det var "Abosolut ingen fara".
Tack!
Rolf hade varit smart och tänkt till lite.....han hade på morgonen tagit Emilies bil och parkerat den på Mekonomen och sen gått till pendeltåget. Han gillar ju att trava i arla morgonstund.
Jag tog hennes bil hem. Smart va?
Nu ringde den trevlige pojken och sa att bilen var klar så jag ska strax åka och lösa ut den för den nätta summan 3470:-, perfekt så här 2 dagar före lön!
Annars har jag sovit dåligt,nästan inget alls. Detta beroende på att kl:9.00 var det någon/några som plötsligt började plocka runt med våra takpannor på taket. Lät fasen som dom la pannorna i nåt nytt slags mönster. Drog, släpade och sen börjades de hamra också. Ett jävla liv!
Kom på att lille Rolf sagt att EVENTUELLT kunde det komma en plåtslagare under veckan och fixa våran skorsten. Och ja, idag på min bästa sovtid dök terroristen upp.
Man bugar och tackar!
Gustav har sovit i mina knäveck hela tiden men han var också irriterad på oväsendet stackarn.
Nu ska jag strax åka till Mekonomen och sen 16.30 ska jag hämta upp Bitte. Det är teater ikväll och vi är som vanligt på plats.
Blir nog ingen mer aktivitet här förräns sent ikväll.
Hej

1 kommentar: