23 september 2009

Det här var skoj!

Jag har blivit utmanad av Lindah.
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!

LYCKA TILL!

1. Vad heter du? Ewa
2. Ett ord på fyra bokstäver: Epok
3. Flicknamn: Elsa
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Elektriker
6. Färg: Enfärgad
7. Klädesplagg: Extrakläder
8. Mat: Enchilladas
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Eritrea
11. En orsak att vara sen: Elavbrott
12. Något man skriker: E´ru dum i hela huvet eller?!
13. Film: ET
14. Något man dricker: Enbärsdricka
15. Band: Ebba Grön
16. Djur: Eremitkräfta
17. Gatunamn: Ekvägen
18. Bil: Elbil
19. Sång: Evighet, med Carola förstås!

Jag utmanar:
Emilie
Malin S

Man ska utmana 5!!! Jag får ihop 2! Detta beroende på att jag inte känner till några bloggare i min egen ålder....så Malin och Emilie får räcka tycker jag!

4 kommentarer:

  1. Oj oj oj då. Får fixa det senare idag om jag hinner. Är ju så himla stressad nu för tiden. =D

    SvaraRadera
  2. Ha ha, kul gej. synd att jag inte har en blogg. fast jag tycker svaren på fråga 7 och 18 känns lite tveksamma =/. Lindah; Är d verkligen godkända?

    SvaraRadera
  3. Extrakläder är väl kläder? Och elbil, solklart!

    SvaraRadera
  4. Fråga 6 har också ett tveksamt svar ser jag nu! ENFÄRGAD! Vad är det för jäkla svar? Nää Ewa nu är du diskad, Gör om!!
    Så här ska det se ut, helt perfekt och oantastligt rätt, dessuom på BOKSTAVEN C! Jag utmanar Åsa, kan bli klurigt för henne kanske.
    1. Vad heter du? Carina
    2. Ett ord på fyra bokstäver: Cell
    3. Flicknamn: Cecilia
    4. Pojknamn: Ceasar
    5. Yrke: Clown
    6. Färg: Cerise
    7. Klädesplagg: Chinos
    8. Mat: Crepes
    9. Sak i badrummet: Cerat
    10. Plats/stad: Calcutta
    11. En orsak att vara sen: Cementfyllda skor
    12. Något man skriker: "Chefen är sjuk! Party på kontoret!!"
    13. Film: Chocolat
    14. Något man dricker: Cider
    15. Band: Chicago
    16. Djur: Chinchilla
    17. Gatunamn: Cervins väg (ligger i Spånga)
    18. Bil: Cadillac
    19. Sång: Cecilia....Simon and Garfunkel you know

    SvaraRadera