26 september 2009

Föreställning 4 av 8

Ikväll var det alltså dags för föreställning 4 av 8 av Musikalteatern Tranquillité. Började snabbt ana oråd när klockan var 18.45 och den stora rusningen inte hade infunnit sej. Totalt antal besökare denna lördagsafton var....19 st. Sämst hittills mao.
Men Bitte ser lika glad ut för det där hon står i det nyrenoverade pentryt och visar upp det rika utbudet på godsaker, allt i chokladtema förstås.

Föreställningen i kväll tyckte jag var mycket bra. Sångerna satt, replikerna satt och hissgardinerna uppförde sej som folk..?! nja, inte som folk utan som hissgardiner ska uppföra sej. Trasselfritt!
Publiken var med på noterna och klappade händerna efter varje musikframträdande, kul.
Vi sålde för den enorma summan 170:-, herregud vi är nog för billiga. Men det måste vara lätträknat när två gamla stötar ansvarar för cafeét. 10:-/ grej, perfekt och lätt att räkna....10,20,30,40 sen kan jag inte längre!
Nu ska jag läsa mina favoritbloggar och sedan kolla på Idol på webben, missade det igår kväll!
Good night, sleep tight!

1 kommentar:

  1. Om jag hade varit hemma i Bro så hade ni haft 20 besökare ikväll och minst 20;. till i kassan.

    SvaraRadera