3 september 2009

Hejsan på er!

Igår kväll var Gustav inte sej lik. Han låg på ett konstigt sätt var tufsig i pälsen och bara såg allmänt "borta" ut. Han hade inte heller sitt halsband på sej, ett säkert tecken på att han varit i slagsmål.
Han jamade ynkligt och bara stirrade tomt. Vi lät honom vara, han hoppade upp i soffan och somnade gott.
Men klockan 04.00 väckte han mej och såg ganska så "vanlig" ut. Han fick mat och sen gick han ut.
Och i morse så kom han in och åt men han ville inte bli buren, det markerade han på ett tydligt sätt. Så han har väl säkert ont någonstans men jag ser ingenting konstigt. Jag kommer ihåg en gång i början när han hade flyttat till oss, då var han i fight och efter det så sov han i 19 timmar!
Veterinären som jag frågat förklarade att det är som om man går en boxningsmatch, man sover i timmar efteråt.
Hoppas han blir pigg snart!
Annars har det inte hunnit hända så mycket. Rolf är fortfarande racklig i ryggen. Han åkte iväg till Naprapathuset för sitt andra besök. Erika håller på med sin läxa, porträttfotografering. Först var det Rolf sen ska hon gå ut och fota någon främling.
Jag själv känner mej inte helt hundra , har fortfarande huvudvärk. Blir att vila sej iform idag. Ska på nattmöte klockan 18.00. Och sen ska jag jobba hela helgen, det ska bli kul.
Det här var ett fruktansvärt trist inlägg. Men så kan det bli ibland.
Hej på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar