21 september 2009

Öronproppar del 2


Tänk vad roligt det är med era undrande kommentarer! Jag riktigt ser hur ni sitter där och grubblar med pannan i djupa veck..."Har hon verkligen dubbla öronproppar??!!" Mähh??!

Och det är klart jag inte har! Skoja bara lite, jag köper alltid storlek large (min pappa sa alltid lars) på apoteket när jag köper storpack.

Nu över till något mycket mer intressantare, nämligen mitt återkommande inlägg som jag så fyndigt kallar "Dagens middagstips".

Idag är det sista middagen på länge som The Pettssons Family dinerar tillsammans. Emilie åker tillbaks till dom små falafelmatställena i Malmö och ville därför äta något som hon verkligen gillar.

Det blev kycklingcanneloni med grönsallad och givetvis riven parmesan på toppen.
Det är så gott!
Nu ska vi strax fika med lite nyttig kladdkaka som Malmötösen snodde ihop här på eftermiddagen.
Och sen beger jag mej till Pomona för arbete med mina bästaste arbetskamrater.
Förresten så hälsar jag en ny läsare välkommen, Anna. Just nu vet jag inte riktigt vem Anna du är, känner en del faktiskt. Spelar ingen större roll, alla är välkomna bara man skriver sitt namn, och inte kör fegspel och leker anonym. Men kul att du läser, hoppas du fortsätter med det!
Kram på er alla utom du som bor i Knivsta, du ska fan inte ha någon kram!

3 kommentarer:

  1. Mums vad gott det där ser ut. Skrev faktiskt på Emilies blogg att jag skulle vilja ha receptet på den där cannelonin.
    Helt rätt Ewa! På de bara som smygläser din blogg anonymt.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha recept! :)

    SvaraRadera