5 september 2009

Godmorgon

Så är man pigg som en nybadad, chiptrimmad zoombie. Nattens övningar på Pomona förflöt utan större vurpor. Vi var ett glatt, kul gäng som höll i trådarna i natt. Jag gillar verkligen mina nya kompisar, dom är glada, trevliga, lättsamma och framförallt mycket kompetenta.
När jag kom hem i morse så möttes jag som vanligt av världens finaste kisse. Han verkar har hämtat sej nu efter några dagar med lite lägre aktivitetsgrad.
Vi gick in och han fick ny, fräsch frukost, Pussi kalkon. Jag valde något mer lättuggat, nämligen 2 rostade Gräddad längtan och en stor potta thé.
Sen sov man som en gud till klockan 14.30.
Erika och Rolf hade varit på en liten lunchturné till Mac Donalds för intag av 1 och en halv cheeseburgare och minimorötter.
Nu väntar jag med spänning på om/vad Rolf tänker laga för middag till oss två. Erika ska inte äta hemma ikväll, då hon ska iväg och träffa sina vänner.
Ikväll är det VM-kval Ungern-Sverige klockan 20.00. Tråkigt att jag jobbar och inte kan titta på den, men men sånt är livet.
Ja, det var väl allt, har som ni ser inte varit den mest spännande och innehållsrika dagen i dag.
Heddå på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar