22 september 2009

Jobbiga avsked!

Hej på er! Tänkte få iväg ett rappt haffsigt inlägg innan jag återgår till det som jag är bäst på...sova eller iaf vila.
Har gått upp ALLDELES för tidigt idag. Detta beroende på att jag ville träffa Emilie lite innan hon skulle åka hem.
Skjutsade henne till pendeltåget vid 13.00 tiden , ett jobbigt tårdrypande avsked tog vid, eller inte.
Jag hatar jobbiga avsked och tycker det är hemskt att säga hej då till någon man vet ska vara borta mer än ett par timmar.
"Ska du gråta nu, mamma?" Nähä, det ska jag inte sa jag och kramade om henne. Sen gick hon då iväg med den lilla resväskan rullandes bakom.....puh.
Nu får jag inte se henne förräns i december, fattar ni december. Är ungefär samtidigt som jag plockar fram tomtarna!
Vidare till kansliet för fix och trix med lite kvitton till mina andra favorittjejer.
Nu ska jag lägga mej en stund till, ska jobba ytterligare en natt så just nu känns sömnen som en bristvara.
Och till er alla som facinerats av min fantastiska kycklingcanneloni så kommer receptet senare. Hinner nog inte idag så idag får ni bjuda på något annat!
Godnatt och på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar