30 september 2009

I morgon är en annan dag

Hej mitt i eftermiddagskaffet!
Var trött som en riktig, rejäl gnu i morse trots att jag kom i säng skaplig tid i natt.
Hörde när Erika fönade håret och Gustav jamade efter sällskap.
Sen somnade jag om till 9.50 när Jessica messade.
Har tagit det lugnt, som alltid, på förmiddagen. Jag gillar inte förmiddagar utan är en riktig kvälls och nattmänniska. Brukar kicka igång någon gång vid middagstid.
Har varit en sväng till.......gissa........Just det! BÅLSTA.
Idag för att inhandla ingredienser till Rolfs silltårtor han ska ha med sej till jobbet imorron. Sen köpte jag faktiskt en färdig gräddtårta också till dom eventulla gästerna i morron.
Orkar inte fixa något hembakat när jag sover hela dagen imorrn. Och konditorn som brukar svänga ihop tårtor och annat matnyttigt har ju flyttat till Malmö.
Jag skickade iväg Emilies mobil också som igår blev klar för hämtning i Kista. Den har ju krånglat konstant sen hon köpte den. Nu hade dom uppgraderat den, så den borde funka bra.
Jag skickade den med rekommenderat brev. Kostade 126:-. rena rånet!
Måste få något i min tomma mage nu...den skriker efter föda!
Hej på en stund!

2 kommentarer:

  1. sover hela dagen i morgon? innebär det att du jobbar i natt och att du inte är med oss ikväll? jaja, vi får väl försöka klara oss utan dig då. :(
    hoppas att du får en bra natt på jobbet.

    SvaraRadera
  2. Gud så gott med silltårta. Mums!!

    SvaraRadera