8 september 2009

Idol 2009

Ja, så har man sett första auditionen från Nueva El Stockholmo. Idol....alltså. Samma visa varje år. Folk med obegränsat självförtroende och ingen som helst jäkla självinsikt. Men roligt är det! Tycker det är skoj att se när dom blir totalsågade och skyller på allt möjligt som typ "Alla säger att jag kan sjunga"
Jag gillar juryn också, ett mycket kunnigt och roligt gäng. Dom om några borde ju verkligen veta vad dom snackar om!
Har pratat med Emilie i telefon också, hon kan ju inte se på TV stackarn så jag fick berätta lite vad jag tyckte om Idol. Men hon skulle kolla senare på internet.
Nu har mina familjemedlemmar gått och lagt sej, t.o.m Gustav har somnat, han ligger raklång på rygg i soffan och snarkar.
Jag ska väl också packa ihop mej och försöka sova, men det ät lite tidigt än.
Har lite "jobb" på datorn kvar att göra......typ fejsboka, läsa bloggar m.m. Viktigt, viktigt!
Ska in med ett middagstips också.......kommer strax.

Förresten, min man sa något roligt för en gång skull....lyssna på det här:
Vet du nya namnet på svininfluensa????
Baconsnuva!! Tyckte jag var roligt!

3 kommentarer:

  1. Bacon-snuva haha den snor jag

    SvaraRadera
  2. Håller med Lindah. Den var bra.

    SvaraRadera
  3. Kotlettsjuka är en annan variant. Den är vanlig i Järfälla =0)

    SvaraRadera