23 september 2009

Lång kväll

Hemma igen efter en litet trevligt kulturinslag så här mitt i veckan. Idag ville praon Cina åka med för att lära sej allt om våran framgångsrika försäljningsteknik när det gäller att sälja billigt kaffe med dopp till indolenta pensionärer och annat löst folk.
Kvällens föreställning hade en sällsam skara i publiken, 21 stycken. varav 11 st var en grupp invandrare med sin fröken.
Denna fröken var en snäll fröken för i pausen så bjöd hon sina elever på fika!
Idag var det inget direkt försäljningsrekord i cafékassan, 230:-!

När jag kom hem slog det mej att jag glömt äta idag! Och nu vet jag vad ni tänker......Bra!
Men inte undra på att huvudet känns lite skumt på gränsen till huvudvärk.
Jag ska råda bot på det så fort jag fått iväg det här spännande inlägget.

Nej nu ska jag äta något och sen blir det datatid natten lång, herregud jag ligger efter!

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att inte fler folk kommer och tittar på föreställningen. Vet ej om Brobor är sällsynt svåra att få ut på olika aktiviteter. Men det verkar ju nästan så.

    SvaraRadera