13 september 2009

Trött så in i beng

Jag är trött så in in beng (beng?!! min mamma brukar använda det utrycket när hon vill förstärka något riktigt hemskt!) Typ "Det här var så in i beng gott" eller " Reidun är så in i beng duktig" eller ännu värre " Olof är så in in beng snygg"
Jag har jobbat i natt, en bytesnatt med Anna som hade roligare saker för sej.
Natten var lugn men med förstås mycket att göra. Men ändå på ett rofyllt sätt. Ja, det där hajjar ni inte ett skit om skulle jag tro.
Nu ska jag sova som en medvetslös tills 13.30, då är det repris på Idol som jag missade.
Och sen........är det seriepremiär för mitt favoritlag, damlaget i innebandy spelar mot Töjnan 16.00 i sportis.

Godnatt mitt katt

1 kommentar:

  1. Jag brukar också använda det uttrycket. Trött så in i beng. Men jag stavar det nog bäng. Uttrycket kanske kommer från den gamla goda tiden på Norrgårdsvägen, ha ha

    SvaraRadera