9 september 2009

Värdelöst vetande!

Lite bloggstatistik är alltid kul!
Sen har jag tråkigt också och måste tänka på något annat innan dagens höjdpunkt....tandläkaren!

  • Startade bloggen 30 juni 2009.
  • Hittills 220 inlägg.
  • Bloggat i 72 dagar.
  • 3.05555555 inlägg/dag.
  • Vaknar på nätterna för att jag kommit på någon bra rubrik på mitt nästa inlägg.
  • Varje gång jag börjar ett inlägg så tänker jag....skriv kortfattat! Funkar dåligt!
  • Det mesta jag fått i kommentarväg när jag loggat in är 8 kommentarer=lycka.
  • Emilie kommenterar mest så här: "blogga mera mamma!" Räcker inte 3 st/dag?
  • Rolf tycker att jag är tråkig, Gustav med tror jag. Ägnar för mycket tid med datorn kanske.
  • Nu återstår bara att försöka lösa gåtan med att kunna se antal besökare/dag. Har fått bra tips men inget som fungerar på blogger.com
  • Jag har beställt mobilt bredband idag. Är less på det här som inte funkar som det ska!

Nu lämnar jag detta roliga och åker till något inte fullt så roligt. Jag kommer inte direkt att skratta ihjäl mej!

4 kommentarer:

  1. Jag har frågat flera olika om hur man ska se antal besøkare men nte fått något bra svar. jag jagar vidare.

    SvaraRadera
  2. Tack Lindah, du är snäll du!

    SvaraRadera
  3. Jag ska också till tandläkaren idag. Men jag tycker inte att det är så läskigt som du tycker.

    SvaraRadera
  4. jag har oxå undrat det o jag vet inte mamma!

    SvaraRadera