29 september 2009

Dagens middag



Hola Bandidos!

Idag hade jag storfrämmande i köket. Det var Farbror Felix, Lilla fru Önos och ett gäng glada, kacklande frigående höns från Roslagen som stod för den kulinariska upplevelsen.

Det smakade bra med Felix oxpytt, lite inlagda rödbetor från Önos och stekta ägg, ja det är ju verkligen en hit!
Märktes att det var s.k sprättägg för fasen vad det sprätte i pannan när jag stekte!
Eller så var det kanske för hög värme på......

Annars är jag gladare än vanligt. Detta beroende på att jag lyckats fixa en s.k besöksräknare ALLDELES själv! Läste i min vän Ingelas blogg att hon hade fixat en, så då ville jag inte vara sämre.
Som jag har tänkt och tokklickat på allt i inställningsmenyn, men huxflux så satt den där.

Bravisimo!
Annars så har jag inte gjort något direkt uppseendeväckande sen sist.
Maken renoverar badrummet för fullt, låter som sjutton. Men vi får vara glada att han är igång igen. En toalett är ett problem eller nej förresten, det får funka. Bara inte alla vill kissa samtidigt.
Men snart har vi ett nytt fint helkaklat badrum däruppe.
Oj! Nu kom Bitte. Dags för kaffe och pratstund!
Hej!

1 kommentar:

  1. Vad bra att du lyckades själv med bloggräknaren. Du får hälsa Bitte från mig. Men nu kanske hon redan har gått hem föressten. Ja ja då får du väl hälsa henne nästa gång ni träffas.

    SvaraRadera