25 september 2009

Härliga fredag är här

Godmorgon!
Idag vaknade jag 9.20, hörde Gustav utanför altandörren. Han var nog hungrig stackarn.
Drog mej en kort stund för att senare fixa frukost till mej och Erika.
Idag står det Bålsta på körschemat. Vi ska hämta linser till Erika, som var slut förra veckan, handla till helgen eftersom jag jobbar vill jag att kylskåpet ska vara fyllt till bredden så att man slipper det dyra småhandlandet!
Just det, ska till apoteket också för att hämta min medicin, Bricanyl,Betapred och Zomig.
Sen skulle jag tro att vi slinker in för en kaffe också på fiket i centrum.
Igår på 4:ans nyheter så var det ett repotage om Kristina från Duvemåla konserten i New York. Den fick stående ovationer och Helen Sjöholm hyllades stort.
Lite kul att Åsa och Sventa såg den igår, ska bli spännande att se vad dom tyckte.
Nu ska jag duscha och piffa mej så gott det går.
Hörs senare med all säkerhet.

1 kommentar:

  1. Kan bara meddela att Kristina från Duvemåla var kanon. Har ju sett den i Sverige men detta var en konsertversion. Hela Carnegie Hall stod upp och hyllade Helene Sjöholm och såklart de andra. Men hon fick högst och mest applåder. Det blev stort jubel när även Benny och Björn klev upp på scenen efteråt och mottog publikens stående ovationer.

    SvaraRadera