12 maj 2010

Mustaschkampen


Skänk via SMS

SMS:a BESEGRA 2332 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 2332 Johan Ek


Här kommer då två av deltagarna i Pomonas nattpersonals interna mustaschkamp.
Mustaschkampen är en tävling som Cancerfonden genomför under maj månad.
Eftersom det bara är två manliga personer i personalgruppen så hamnar ingen på den förargliga bronsplatsen.
Vilken röstar ni på nu då!?

Blir det Jakob på översta bilden med vattenkammat hår dessutom. Och så där lite lagom sliten efter en hel natts hårt arbete?

Eller blir det Magnus på den understa bilden? Pigg, fräsch, solbränd och utvilad efter några dagars välbehövlig vila?

Kan tilläggas att båda dom unga herrarna har givit sitt tillstånd att visa sina trevliga fejs i bloggen. (Läs: dom bad på sina bara knän att få visa upp sig!)


13 kommentarer:

  1. Härligt ..får man rösta på båda :-). Snyggt intiativ killar..men snälla, ta bort barten når insamlingen er over ;-)

    SvaraRadera
  2. haha de var kul!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag säger då det. Hur ska man kunna välja! :-)/Sandra

    SvaraRadera
  4. Men dom är ju sååå snygga! Tänk två tigrar på ett och samma ställe! Helt otroligt! Att bara rösta på den ena av dem är ju omöjligt! Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha!
    Helt priceless, jag är tråkg nog och röstar på båda :-)

    SvaraRadera
  6. Svårt val men det är ju en tävling! Jag väljer Magnus! Lycka till ! Kram /NIna

    SvaraRadera
  7. Ni är lika fula båda två! :) , men jag röstar på Magnus! /Syvonne

    SvaraRadera
  8. Jag röstar på Magnus! //Lena

    SvaraRadera
  9. Ni ser inte kloka ut!!
    Måste jag välja på någon så röstar jag på Magnus. // Katta

    SvaraRadera
  10. Jag röstar på Magnus :)/ Angelica

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Vi på Cancerfonden vill tacka för att du uppmärksammat Mustaschkampen i din blogg. Det är oerhört viktigt att fler börjar tala om prostatacancer, som är Sveriges vanligaste cancerform. En man i timmen drabbas!

    Vi skulle gärna komma i kontakt med dig. Har du någon mailadress vi kan nå dig på?

    Mvh Cancerfonden
    Zu-Yon Han
    zu-yon.han@cancerfonden.se

    SvaraRadera
  12. Jätte kul att Cancerfonden har hittat din sida. Grattis til superbloggaren. Kram

    SvaraRadera