21 maj 2010

Es ist freitag!

Godmorgon på er mina vänner!
Vet ni?
Ni blir fler och fler! Och det tycker jag är otroligt skojigt. Igår stannade unika besöksräknaren på 50, whohoooooo!

I natt har jag sovit ett uns bättre, bara vaknat en gång klockan 02.11, då Gustav tyckte det var färdigsovit.
Eftersom jag är en snäll kattmamma så satt jag på en köksstol och beundrade världens finaste kisse när han åt, sen var det dags för den vanliga helkroppsstretchningen och sen..sen var det dags att gå ut.
Då gick jag och la mej igen!
Vaknade någorlunda utvilad vid 8.00-tiden.
Nu har vi precis ätit frukost Erika och jag, Gustav skuttar glatt ute på gräsmattan efter fjärilar.
Väntar med spänning på att Rolf ska ringa. Undrar om febern har släppt nu, annars får han nog tillbringa även fredagen i sjukhussängen.

Senast 11.00 ska vi vara packade och klara för att åka till Arlanda. Erikas plan till Malmö går 12.30.
På Sturup står en lillasystertörstande storasyster och väntar på att få en myshelg tillsammans.
Hoppas Skåne visar upp sej från sin bästa sida nu bara, med sol och värme hela helgen!

Klockan 13.00 är det äntligen dags för mej att besöka frissan. Jag ska bli enfärgad och klippa till mej lite. Som grädde på moset blir jag ett antal hundra lappar fattigare.

Ja, då har ni fått ta del av mitt fullspäckade schema denna fredag.
Hoppas ni får en härlig dag med mycket sol och lagom med göra.




1 kommentar:

  1. Jag fattar inte att du bara orkar gå upp och sitta på en köksstol och titta på när Gustav äter.

    SvaraRadera