17 maj 2010

Guten nacht

Nu är jag trött, tänkte faktiskt snart gå och lägga mej.
Jag ska upp okristligt tidigt, vi ska åka klockan 06.00 till S:t Görans sjukhus.
Senast 07.00 ska maken vara inskriven och klar på avdelning 34.
Åsa undrade om han ska få äran att tillbringa några nätter på detta 5-stjärniga hotell.
Ja, han kommer bli kvar ca 3-4 dagar om allt går bra. Han släpps inte hem förräns han klarar att gå någorlunda och kan ta sina sprutor Fragmin själv.
Fragmin är ett blodförtunnande medel som minskar risken för blodproppar.
Och sen självklart att såret börjar läka utan infektioner m.m.

Ikväll tittade jag förstås på Bröllopsintervjun med Victoria och Boxermannen, eller Daniel som han också kallas.
Oj, så vackert det var. Som tur var klippte Rolf gräsmattan annars hade det garanterat blivit vilda diskussioner om mitt programval.
Men herregud, ett enda, ynka prinsessbröllop i mitt liv kan jag väl få ägna mej åt?
Synd bara att dom promt måste gifta sej precis samma dag som jag ska ha mina stora fest.

Nu kom min fina Erika hem från yogan. Kanske det blir en kopp the eller något innan vi packar ihop oss.
Godnatt mina vänner vi hörs imorgon.



1 kommentar:

  1. Oj då. Det låter avancerat att få lära sig ta mediciner själv. Du får väl passa på att vila upp dig ordentligt när han är på sjukhuset för sen lär du få passa upp på honom ett tag då.

    SvaraRadera