19 maj 2010

På rull hela dagen

Hejsan hoppsan!
Här håller man igång! Nyss hemkommen från ett möte med dagpersonalen på Pomona.
Samma gamla "problem" som alltid, blöjrelaterat. Personalen ser tydligen inget som helst problem och förstående om att väcka den stackars boende 05.00 för att byta en ganska oftast torr blöja.
"Dom somnar om sen" ICKE! säger besserwissern Ewa med 25 år yrkeserfarenhet.
Så har det alltid sett ut, tjafs mellan dag och natt.
Jag orkar inte bry mej, jag gör mitt jobb och jag gör det bra!

Fikade hos fina Mia innan mötet, kanelbullar och gott kaffe.
Nu ska jag åka till Krakenmaken och hälsa på. Erika skutar 17.00 idag så vi ska mötas på hospitalet.

Fick en spännande kommentar idag. Sök på Mustaschkampen och läs den senaste kommentaren, från Cancerfonden himself.
Hur hittade dom mej??
Nu bästa att åka, fasen det ser ut att bli åska. Det gillar inte jag, blä.



1 kommentar: