10 maj 2010

Hahahahahahaha!



Fick mej ett gott skratt nyss! Jag älskar att få kommentarer...och idag hade jag då fått min andra kommentar av slutsteget "Anonym".
Förra gången blev jag och alla som hade kommenterat kallade "Idioter".
Han/hon tyckte att jag såg ut som en liten pojke och ifrågasatte om det var lagligt att lägga ut adresser i bloggen.
Rar han är,skriver han, tänk om det är Mr D-pojken himself som tagit sej tid att läsa en snart 50-årig dams blogg med mellan 40-50 läsare per dag.
Något generalfel är det ju iaf på denna spökskrivare, liknar mej en överviktig kvinna i 50-årsåldern med en liten pojke!
Synfel?

Ja, nu kan vi skratta allihopa på en gång!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kramar från lillpojken



2 kommentarer:

  1. Spännande med anonyma läsare... ;) Kanske dom ska starta en klubb, precis som AA?? Dom kan heta AL... eller blir dom föväxlade med träd då?!?

    SvaraRadera
  2. Otroligt att man först och främst inte kan skriva ut sitt namn när man skickar en kommentar.

    SvaraRadera