24 maj 2010

Blogga??!

Hejsan på er!
Idag har jag haft mycket att stå i!
På förmiddagen var jag till Arlanda och hämta upp min yngsta dotter, ni vet hon Erika.
Sen hem för lunch, kaffe och huvudvärk.
Två Panodil och vila på sängen botade nästan det hela.
Erika for iväg till skolan för att plocka ner sina fotoalster som nu suttit uppe i nästan två veckor.
Rolf somnade på soffan påpälsad i svärmors hemstickade ylletröja. Han frös idag, stackarn.
Klockan 15.00 var jag på Medarbetarsamtal hos min chef. Det gick bra, kul att hon var nöjd med mej.
"Du är alltid så glad sa hon. Spelar ingen roll när man ser dej på dygnet, så är du på gott humör!"
Tackar, sa jag. Är nog något i huvudet på mej som glappar och inte står rätt till.

När jag kom hem så sov maken fortfarande! Gustav också! Tänk dessa karlar som kan sova som små bebisar?!

Nu styr jag till en spaghetti med köttfärssås som jag hittade i frysen.
Bara att värma och koka pasta till, det gillar jag.

I min iver när jag kom hem så råkade jag av misstag avvisa en utav Åsas kommentarer.
Det var absolut inte med flit, jag slant på tangenterna bara!




1 kommentar:

  1. Det är ok Ewa. Jag har väl förmodligen också glapp i hjärnan. För jag gillar att kommentera bloggar. Så en kommentar mer eller mindre spelar nog ingen roll.

    SvaraRadera