7 maj 2010

TGIF

Tjohooooo!
Har inte kunnat använda min dator nu på morgonen. Den har varit utlånad till Emilie som har gjort en hemtenta mellan typ 10.00-11.00.
Varför kunde hon inte använda sin rosa dator då? Jo, för att med den satt hon uppkopplad med bästa vännen Emeli i Malmö via en videochatt.
Det var kul att höra deras samtal och försök att svara på dom något kluriga frågorna i ämnet Byggteknik.
Fusk??!! Nja, lite kanske.......
Allt under tidspress, ca 1 minut/fråga!
Men när allt var klart så visade det sej att hon 35 rätt av 36 och med betyget VG.

Skönt att hon denna termin har klarat alla tre tentorna. Duktig flicka!
Går i sin mammas fotspår.......hon hade också ett fantastiskt läshuvud.

Idag har jag för första gången i min bloggkarriär fått en anonym, grinig kommentar.
Jag tyckte det var kul!
Det är någon "Anonym" som vaknat till liv och hittat mitt inlägg från 23 januari där jag skrev om att Darins föräldrar flyttat till Bro.
Hade fler kommentarer av mina trogna läsare. Hampus, Åsa, Lindah och Emilie hade kommenterat inlägget.
Men så har alltså den här anonyma skrivit kort och konsist: Idioter!

Haha! Det är skrivet i plural...idioter så det är nog riktat mot alla som kommenterat.

Eller så är det någon som försöker vara rolig, och det var han ju....inte!

Idag ska vi åka till mamma/mormor och hälsa på. Jag ska hjälpa henne med att fylla i några papper.

Dags att torka till kalufsen.

Ha en härlig dag mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Va!! Är det sant?? Har ngn kallat i princip hela min familj för idioter??? Det var verkligen inte snällt och till på köpet fegt att inte skriva sitt namn. Nåja vi vet ju att det finns stollar till allt.

    SvaraRadera
  2. Ähhh vi bjuder på den. Jag har fått några bitchkommentarer som varit skrivna anonymt. men eftersom jag kan se IPadresser och den personen kommenterat andra inlägg så vet jag vem den är :-D

    /Lindah Idioten S*******

    SvaraRadera
  3. haha vilket pucko! =D

    SvaraRadera