13 maj 2010

Triståtråkigt


Fått en rar kommentar från Fattiga flickan i Rosengård som är alldeles ensam och säkerligen har väldigt tråkigt hemma på Thomssons väg, så här stod det:
BLOGGA MERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
21 stycken stora A, Pluttan hon har tråkigare än vad jag har och ensam är hon också!

Var iaf i väg till min omåttligt glada mamma en snabbis, hon stod i dörren i full färd med att gå ut på stavgångsrace i snigelfart med den om möjligt ännu gladare granntanten.
Åkte då istället till Ica och hämtade ett paket.
På väg ut träffade jag min faster, där kan man snacka om en glad pensionär!
Vi satte oss på en bänk utanför och pratade skit och skrattade i ca 1 timme.
Tack gode gud att någon i min släkt är glad och positiv iaf!

Väl hemma igen så kom bästa vännerna Ingrid och Micke. Vi fikade och åt upp glassen som blev kvar sen igår.
I morgon fyller Micke år, herregud han blir 60 år farbrorn!
Måste genast leta efter ett fint kort att lägga in i bloggen i morgon.

Nu kom lille Rolf hem, han har också haft föräldratajm idag. Fixat stuprännor och annat smått hos sin pappa Birger.

Strax ska vi äta och kan du tänka dej Åsa......det blir grillad korv idag!
Tror det kommer att finnas tid och utrymme att blogga senare under aftonen.





1 kommentar:

  1. Åhh grillad korv med en klick räksallad på. MUMS!!! Lyllos er som får så god kvällsmat.

    SvaraRadera