20 maj 2010

Slut på friden

Hello my friends!
Det är för härligt med husmorssemester! Även fast jag semestrar på hemmaplan så är det helt okej faktiskt.
Idag åt jag en något spartansk middag, en skål kall mellanfil med Havrefras.
Var inte speciellt hungrig, dels beroende på den bastanta kinesbuffén tidigare idag och dels att det varm.
Eller förresten, jag skriver VARMT med stora versaler så ni får en liten hint om hur varmt och härligt det är.
Vid 15.30 så skjutsade jag Erika till The very big W i Rotebro.
Var lite wild and crazy och även jäkligt dum eftersom jag tog lillbilen Clion.
Vid en poliskontroll skulle jag garanterat få böter kanske t.o.m hamnat på Hinseberg med dom blankslitna sommardäcken, men va fasen......!
Jag var ju tvungen, vägrar att åka en bil utan luftkonditionering en dag som denna.
Dumdristigt skulle min mor sagt! (dumdristigt!!!? Vad är det för ord egentligen?)

Rolf ringde när jag satt på Rotebroleden i bilkö med Lady Gagas Pokerface på högsta volym.
Han var glad!
Hade skenat i trappor upp och ner med en sjukgymnast i hälarna. Var plättlätt sa han!
Han kan även böja knät så mycket som man ska kunna. Vid detta plötsliga, snabba tillfrisknande så kommer han med all säkerhet återgå till hemmet redan i morgon.
Bra läkkött på den mannen!

Bäst att städa undan alla pizzakartonger, hämtmatsförpackningar och fylla kylen med korvar i alla dess färger och former.
Oj, nu kommer min bror, bäst att sluta.
Titta Bitte på cykel också, herregud två raringar på en och samma gång!
Hej på en stund





1 kommentar:

  1. Det är bäst du säter full fart men att undanröja bevisen på det osunda leverne du haft denna vecka då, ha ha. Bra att läkningen går åt rätt håll på Roffe i alla fall. Aldrig kul att ligga på sjukhus.

    SvaraRadera