31 maj 2010

1.39.39


Hej på er!
Har nyss satt personligt rekord i telefonprat!
Det nya rekordet är:


1 timme 39 minuter och 39 sekunder!


Vänsterörat är lite smått bedövat kan jag lova. Jag hade ju kunnat byta öra men jag har så svårt att hålla luren i det andra. Känns konstigt och obekvämt.
Vänsterörat är mitt favorittelefonöra!


Det var min vän Marie som ringde, vi brukar prata någongång emellanåt. Men inte så här länge. Men kul var det!

Nu är vi själva igen maken och jag. Ja, så Gustav förstås!
Emilie gör ett gästspel på Lejondals Slott och jobbar där ikväll. Erika är med sin fina vän Hanna och badar i Husbybadet.

Vi åt lite rester idag till middag. Stekt potatis, korv och ägg.
Var väl inte min älsklingsrätt men det gick ner.
Nu ska jag vila lite inför nattjobbet.
Jag kom på att jag ligger minus på sovkontot. Måste bunkra sömn!

Godnatt på er, en stund!


2 kommentarer:

  1. Hoppas du får sova en stund själv är jag en zommbie lite för lite sömn men det brukar jag ju få. ses i kväll kramar

    SvaraRadera
  2. Vad har hänt?? Både stor text och sen lite mindre text i inlägget. Gör absolut inget men det såg annorlunda ut.

    SvaraRadera