20 maj 2010

Snäll bror

Min storebror Owe är en snäll bror. Han kom för att berätta att han hade nya sommardäck som passade till Clion.
Och det bästa med allt!! Jag skulle få dom, i födelsedagspresent.
Tycker om min bror, han är snäll!
Man ska vara snäll mot sina småsystrar.
På lördag skulle han fixa med nya sommarskor till min lilla bil. Bra va?

Bitte var också på fikabesök, vi pratade om allt möjligt. Alltid kul med fikafrämmande.
Nyss ringde Rolf, nu var han deppig. Han hade fått feber, 38,5. Inte så bra, nyopererad och feber är inte en bra kombination.
Få se om febern släpper tills i morgon, tror ju knappast han blir utskriven med feber?

Och nu en efterlysning!

Är i stort behov av STORA kylklampar. Sådana som man kan lägga under uppläggningsfaten när man har buffé, så man slipper magsjuka och maten håller sej kall!
Är det någon som har sådana liggandes så vill jag låna om jag får.
Eller vet var man kan köpa, jag har sökt på internet utan resultat.

3 kommentarer:

  1. Hejsann, Ann-Charlotte har en stor, som man legger i botten på kylväsker. Du kan låna den säjer hon.
    Håppas Rolf kryar på seg. Inte kul att han fick feber også.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en snäll storebror som ger bort 4 sommardäck i födelsedagspresent. Kom på att om du inte får tag på stora kylklampar kanske du kan göra egna stora av ispåsar som du fyller och lägger i frysen så de får frysa till sig???

    SvaraRadera
  3. vanliga kylklampar som man fryser in och lägger i kylväskan? jag har en som du gärna får låna!! inte mycket, men till lite hjälp? hojta till i så fall!

    SvaraRadera